İmaj çalışmaları diye isimlendirdiğimiz yönetim süreçlerinde bu tür cazip alışveriş merkezlerini cazibe merkezi haline getiren aktiviteler kaçınılmazdır. Yıllardır Türkiye'de çekilişler, konserler, müzik etkinlikleri, çocuk aktiviteleri, çeşitli gösteriler yapmaktayız. İnsanların zaten alışveriş merkezlerinin tercih etmesinin nedeni ticari alanlar olması değil, yaşam alanları ve buluşma noktaları olmasıdır. Biz Yalova’nın kalbi olarak, yaşam alanı olarak, aktivitelerimizi, etkinliklerimizi başlattık Çünkü bunlar bizim olmazsa olmazlarımız. Sloganımız 365 gün açık bir kurumda, 365 gün renklilik aktivite şeklindedir. Biz burada çocuk aktiviteleri, defileler yapıyoruz.
Mağazalar, destek için gösteriler, konserler, müzik dinletileriyle katkılarını sağlıyorlar. Bu yapılan çalışmalar Yalova’nın gerçekten beğendiği benimsediği güzel işlerdir” dedi. Serin; “Alışveriş Merkezimize 3 yeni marka gelecek” Star AVM’ye 3 yeni mağazanın geleceğinin müjdesini veren Serin, “Perakende sektörünün en gelişmiş markalarından 3 tanesiyle sözleşmemizi yaptık. Yalovalı misafirlerimiz için yeni tat, yeni lezzetler getirdik getirmeye de devam edeceğiz” ifadesini kullandı.
Serin; “Esnaf ve AVM’ler birbirinin varlığından beslenen 2 farklı organize sektör” Star AVM’nin küçük esnaf ile rekabet etmediğini, AVM ve esnafın iki farklı perakende sektörü olduğunun altını çizen Adem Arda Serin; “Cadde esnafı ile AVM esnafını bilimsel bir tanıma oturtmak gerekiyor. Türkiye'de organize perakende sektörü diye bir kavram ortaya çıktı. Organize perakende sektörü nedir? Birbirinden bağımsız mağaza ve markaların bir araya gelerek, insanın kolayca alışveriş yaptığı konforu sağlar. Alışveriş Merkezlerinin eskilerden gelen Han ve kapalı çarşılar ismi verilen zincir mağazaların kurulması ile ortaya çıkmasıyla beraber, dünyada geleneksel perakende sektörü Alışveriş Merkezi adı verilen modernleşmiş bir arada uygun düzen içerisinde belirli kural ve talimatlara göre şekillenmiş kavramlar. Bir de geleneksel perakende. Şu an hala cadde mağazacılığı dediğimiz geleneksel perakende sektörü. Tanımladığımız Alışveriş Merkezleri, geleneksel perakende sektörünün ciddi anlamda etkilememiştir.
Asıl serbest piyasa koşullarında rekabetin ve insan sirkülasyonunun olması avantajdır. Dışarıdan bakıldığında AVM'ler, yerel yatırımcıları ve işletmeleri, geleneksel işletmeleri rahatsız ettiği ya da zarar verdiği şeklinde algılanır. Böyle bir şey söz konusu değil. Ben olayı yakından takip eden, analizleri takip eden, gözleyen, bu konudaki tüm düşünsel süreçler içerinde olan bir arkadaşınız olarak, hala Yalova için şunu söyleyebilirim ki kendimde çarşıya gidiyorum. Alışveriş yapıyorum, şarküteriye gidiyorum, balıkçıya gidiyorum, ayakkabıcıya gidiyorum. Bu açıdan birbirini tamamlayan, birbirine sinerji katan, birbirinin varlığından beslenen 2 farklı organize sektör diyebiliriz.
Ülkesini en iyi seven, işini en iyi yapandır. Biz de bu terbiye ile ve bu bilinçle bu kültürden kurumumuza, vatanımıza, ülkemize hizmet etmek isteyen çalışma arkadaşlarımıza sahip olduğumuzun düşüncesindeyiz. Star Alışveriş Merkezi hepimizindir. Orası hepimizin yaşayan öz sermayesidir. Biz buradayız, görevimizin başındayız. Elimizden geldiğince şehrimize ve insanımıza katkı sunmaya devam edeceğiz. Herkese sağlıklı günler diliyoruz” şeklinde konuşarak açıklamasını sonlandırdı.